info@emplealcasser.es

ACTIVITATS AUXILIARS DE COMERÇ

Prepara't amb aquesta formació per a ser un professional del sector comerç!

Aprendràs a dur a terme les activitats auxiliars de reposició en el punt de venda i repartiment de proximitat, seguint les instruccions i els criteris establerts, usant l'equip necessari, respectant les normes de seguretat i salut. A més, en cas necessari, prestaràs informació i atenció al client en el punt de venda o en el servei de repartiment de proximitat.

La formació consta de 3 mòduls, de 40 hores lectives en total, i tindràs las possibilitat d'accedir a pràctiques en grans empreses i superfícies.

El Curs d'Auxiliar de Comerç no requereix de coneixements específics en compra/venda per a realitzar-ho, ja que inclou un sistema guiat “pas a pas” que fa que la seua metodologia d'aprenentatge s'adapte al teu propi ritme i sempre atés personalment pels nostres professionals docents.

Ocupacions i llocs de treball rellevants per a aquesta formació:
- Reposador – Reposador d'hipermercat
– Repartidor de proximitat, a peu
– Embalador/Empaquetador/Etiquetador, a mà
– Preparador de comandes
– Auxiliar de dependent de comerç.

QUAN?

Del 28 de setembre al 8 d'octubre, de 9 a 14 h
Centre Social d'Alcàsser (Antic ambulatori)
40 hores teòriques + 40 hores pràctiques

Contingut del curs

Mòdul I: Les operacions auxiliars en el punt de venda

1. L'estructura i els tipus d'establiments comercials
2. L'organització i la distribució dels productes
3. Les tècniques d'animació del punt de venda
4. El mobiliari i els elements expositius
5. La col·locació dels producte
6. Les tècniques d'empaquetat comercial dels productes 7. La prevenció d'accidents i riscos laborals

Mòdul II: La preparació de comandes

1. L'operativa de la preparació de les comandes
2. El sistemes i els equips en la preparació de les comandes
3. Els embalatges i els envasos
4. La seguretat i la prevenció d'accidents

Mòdul III: L'atenció bàsica al client

1. Les tècniques de comunicació amb clients
2. Les tècnica d'atenció bàsica a clients
3. La qualitat del servei d'atenció al client