info@emplealcasser.es

ATENCIÓ AL CLIENT

Són molts llocs de treball els que requereixen constantment d’una interacció amb el client. Es tracta d’una competència cada vegada més demandada per les empreses, ja que el saber tractar amb un client permet obtindre millors resultats econòmics, a més d’aconseguir consolidar-lo per a què continue acudint.
 
Amb aquest curs volem donar-te a conéixer les eines que potencien i milloren el servei d’atenció al client fins a convertir-lo en excel·lent, aconseguint una atenció personalitzada amb el client, per a familiaritzar-se amb el concepte «servei de qualitat», aprendre a dialogar i comunicar-se de manera eficaç i saber com defensar-se davant un client difícil o davant una situació complicada. Millorarem, a més, el nostre nivell de comunicació verbal i no verbal i treballarem l’escolta activa, que ens ajudarà a captar les necessitats del nostre client i a resoldre-les per a eixir exitosos de tota situació.

QUAN?

Del 10 al 20 de maig
De 9 a 14 h
Centre Social d'Alcàsser (Antic ambulatori)

Contingut del curs

Capítol 1. L’atenció al client com una gran oportunitat.
Capítol 2. Com apropar-nos al client.
Capítol 3. Tècniques de sondeig i escolta activa.
Capítol 4. Comunicació persuasiva i asertiva.
Capítol 5. Comunicació no verbal.
Capítol 6. Tècniques de venda.
Capítol 7. Gestió de queixes i reclamacions.
Capítol 8. Atenció telefònica al client.